Garanti & policy, uppföljning via sms
Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder.
Vi utför 100-tals hemstädningar varje vecka och målet är högt ställt. Om något inte är tillfredställande så garanterar vi åtgärd så snart som möjligt. Vi tror på en levande dialog och att våra kunder kan ha olika uppfattningar, önskemål och behov. Innan ett uppdrag påbörjas är det viktigt att gå igenom vad som ska göras och om det finns prioriteringar eller speciella önskemål gällande städningen. Är olyckan framme är vi fullständigt försäkrade och vi ersätter alltid våra kunder på snabbast och enklast möjliga sätt.
Efter att ditt hem har städats får du ett sms från oss där vi ställer frågan om du vill bli kontaktad av oss. Har vi glömt något eller om du som kund har ett önskemål fångar vi enkelt upp det i ett återkopplande samtal. Självklart kan du alltid nå oss på telefon eller mail när det passar dig.
Anställda på Assista har skrivit på sekretessavtal, är utbildade i assistas städprogram samt är kontrollerade i belastningsregistret.